Když Kenzo Takada v polovině padesátých let 20. století opouštěl Univerzitu v Kobe znuděn strnulostí a obecným nezájmem o módu, jistě ještě netušil, že jen o necelých 15 let na to zažije první úspěch svého módního cítění ve městě, které je doslova Mekkou všech módních návrhářů, Paříži. V letech 1978 a 1979 jako již světoznámý návrhář a velká ikona módního světa provozuje butiky v New Yorku a Tokiu. Svému publiku neustále ukazuje kam až je schopen vygradovat svůj smysl pro teatrálnost a tak obklopen jezdkyněmi na koních, oděných do uniforem sám představuje své nové módní kolekce při jízdě na slonu obřím cirkusovým šapitó. Touto, ale i ostatními neméně okázalými módními přehlídkami se Kenzo Takada, rodák z Japonského Himeji stává opravdovou autoritou módního světa, rozvíjející své portfolio módních doplňků. V roce 1988 Kenzo vstupuje na trh s parfémy, přičemž svou první řadu parfémů pro ženy pojmenovává Kenzo de Kenzo (dnes známé pod názvem: Ça Sent Beau). O dva roky později přichází na trh řada parfémů Kenzo pour Homme určená pro muže. Opravdu přelomový z hlediska produkce parfémů je ovšem až rok 2000, kdy vychází řada FlowerByKenzo, která se v jediném okamžiku stala vlajkovou lodí Kenzovi divize parfémů. Kenzův módní výraz v sobě spojuje preciznost a lásku k detailu s avantgardním přístupem k módě jako takové. Je tak postavou reagující na požadavky nového globálního trhu, který je svou podstatou založen na mozaice lokálních estetických ideálů skloubených s lehkostí vnímavého a poznání lačného umělce.
Ça Sent Beau – původně Kenzo de Kenzo
Jedná se o nejstarší řadu parfémů od Kenza pro ženy, což ovšem v nejmenším neznamená, že by si po více než dvaceti letech nenašla své obdivovatele.Obecně lze říci, že jde o takzvaný komplexní parfém, což znamená, že do specifické vůně se žena zamiluje buď na první přičichnutí nebo nikdy. Nejedná se tedy o vhodný dárek, když nevíme jaký vkus má osoba, již chceme obdarovat. Jde o květinově ovocný parfém s jemnými, ale znatelnými přechody. Vrchní tóny pačuli a jantaru nejsou nijak výrazné a působí spíše klidným dojmem. Srdce tohoto parfému tvoří vůně afrických pomerančů, tuberozy hliznaté, koriandru a mandarinek. Střední část je oproti hlavě velice výrazná a zásadní měrou se podílí na vyznění parfému jako celku. Spodní tóny se nesou ve znamení trávy vousatky a svou jemností podtrhují celou osobitost tohoto parfému.
FlowerByKenzo
Za vlajkovou lodí Kenzovi divize parfémů se skrývá vytříbený čich Alberta Morillase, který je zárukou osobitosti bez nutnosti jakéhokoli vybočení. Vůně se obecně vztahuje k jaru a létu, je určena zejména pro mladší ženy k běžným událostem. Vrchní tóny se vyznačují nádechem zázvoru, liči a mandarinek. Střed je charakteristický spojením frézie a fialky. Celkově klidný a exkluzivní dojem je podpořen spodními tóny, které se nesou ve znamení kadidla a bílého pižma.
Kenzo pour Homme
Základní rámec Kenzova portfolia parfémů je završen dnes již legendární, dvacet let starou řadou Kenzo pour Homme, které jsou určeny pro muže. Vůně podporuje výraz klidu a vyrovnané síly. Není konfliktní, ale dává najevo jednoznačnou nadřazenost. Hlavními tóny jsou pomeranč, borovice, pižmo, grapefruit a cedrové dřevo, celkově harmonicky propojené.